[Wle-nl] Van Wikimediaan naar Ambtenaar

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di mei 30 12:18:25 CEST 2017

Hallo allemaal,

Ik heb wel even zitten denken over deze email, maar laat ik gewoon beginnen
bij het begin en niet met het belangrijkste, wat dat komt straks. Net
afgestudeerd kwam ik binnen bij Wikimedia Nederland, mijn eerste gesprek
was op de (bekende) blauw bank en nu ruim 4 jaar later ga ik Wikimedia
Nederland verlaten om de volgende stap in mijn carrière te maken. Per 1
juli (niet helemaal want dat is op zaterdag) ga ik starten als ambtenaar
bij Gemeente nieuwkoop, zouden ze daar ook banken hebben, want je weet wat
ze over ambtenaren zeggen ;)

In de afgelopen jaren heb ik zoveel verschillende dingen mogen doen, van
het in elkaar zetten van bureaustoelen (ik geef toe met wat hulp) tot het
leiden van projecten, allemaal ervaringen die ik met mij mee neem naar mijn
nieuwe baan. Het absolute hoogte punt was voor mij persoonlijk de, hoe kan
het ook anders uitreiking van de Erasmusprijs. De eer die jullie en alle
andere Wikipedianen kregen voor al het werk wat jullie doen.

Zoals gezegd sluit ik af met het belangrijkste en dat is jullie bedankt
voor al jullie inzet voor project natuur! Jullie waren een hele fijn groep
om te mogen ondersteunen vanuit kantoor. Via deze weg wil ik graag van de
gelegenheid gebruik maken om jullie uit te nodigen voor mijn
afscheidsborrel op zaterdag 24 juni om 15:00 uur. Ik hoop jullie daar
persoonlijk gedag te kunnen zeggen.