[Wle-nl] Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia - Uitnodiging om te reageren op het item

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Ma mei 29 13:09:57 CEST 2017

Ha Ciell, heel veel dank daarvoor. Ik was op een adres waar mail beantwoorden via mobiel niet goed werkt dus kan nu de onderwerpen pas weer oppakken. Fijn dat het alvast online staat!
Hartelijke groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : ciell.wikipedia op gmail.com
Datum : 27/05/2017 15:21
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Cc : k.vliet1953 op gmail.com
Onderwerp : Re: [Wle-nl]	Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia - Uitnodiging om te reageren op het item

    Hoi Kees,

   Ik ben zo vrij geweest om je ideeën te delen met de anderen
   op de verenigingswiki.

  Groetjes,

 Ciell

  Op 8 mei 2017 om 12:14 schreef Sindy Meijer
  <meijer op wikimedia.nl>:

    Hallo Kees,

     Bedankt voor het delen van, ik heb ook alvast gekeken en er zitten hele goede dingen bij. De kosten lijken dan vooral te zitten in arbeidsuren.

     Een ander idee zou kunnen zijn om Wiki Loves Earth groot te gaan draaien en met groot bedoel ik dan voor een algemeen publiek. We zouden dan een deel van het geld kunnen reserveren voor het eenvoudiger maken van de uploadtool.

     Het staat in elk geval op de agenda voor morgen :D

            Met vriendelijke groet,

            Sindy Meijer

             Communicatie & Community support Wikimedia Nederland

             0650879379

             (0)30 3200238
             Werkdagen maandag t/m donderdag

       Op 7 mei 2017 om 21:36 schreef Ciell Wikipedia
       <ciell.wikipedia op gmail.com>:

               Hoi Kees,

              Ik heb je ideeën vast doorgenomen en zie vooral dat je enerzijds met vrijwilligers wilt werken en anderszijds 7 activiteiten voorstelt.

            Ik denk dat we dan moeten kijken naar wat er nodig is om je ideeën en activiteiten te realiseren. Is dat aanschaf materiaal (scanner)? Een medewerker die de vrijwilligers kan begeleiden? Een WiR die vanuit de organisaties het bronmateriaal aanbiedt? Ik denk dat we daar dinsdag over kunnen overleggen: Sander zal daar trouwens niet bij zijn, hij heeft afgezegd.

           Groetjes, Ciell

            Op 5 mei 2017 om 17:34 schreef Kees van Vliet (via Google Documenten)
            <k.vliet1953 op gmail.com>:

                   Kees van Vliet heeft je uitgenodigd te
                   reageren op het volgende document:

                    Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia

                   Hierbij mijn ideeën voor uitwerking van enkele doelen van wikiproject Natuur bij de besteding van de donatie die Sandra heeft binnengehaald. Ter bespreking in ons overleg van dinsdag 9 mei. Reacties voor die tijd zijn ook welkom.
Groeten, Kees

                   Open in Docs

                   Deze e-mail geeft zonder inloggen toegang tot dit item. Stuur deze e-mail alleen door naar mensen die je vertrouwt.

                   Google Documenten: maak en bewerk documenten online.
Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
 Je ontvangt deze e-mail omdat iemand een document met je heeft gedeeld vanuit Google Documenten.