[Wle-nl] Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia - Uitnodiging om te reageren op het item

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Za mei 27 16:10:30 CEST 2017

Hoi Sander,

Zou je je commentaar misschien willen verwerken op de wiki? Dan kan Sandra
en anderen daarop reageren.
https://nl.wikimedia.org/wiki/Overleg:Donatie_door_particulier_fonds_voor_projecten_natuur_en_gendergap

Groetjes, Ciell