[Wle-nl] Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia - Uitnodiging om te reageren op het item

Za mei 27 15:21:13 CEST 2017

Hoi Kees,

Ik ben zo vrij geweest om je ideeën te delen met de anderen op de
verenigingswiki
<https://nl.wikimedia.org/wiki/Overleg:Donatie_door_particulier_fonds_voor_projecten_natuur_en_gendergap#Idee.C3.ABn_van_Kees.2FProject_Natuur>.

Groetjes,
Ciell