[Wle-nl] Nieuwe vrijwilligers

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Do Mrt 30 17:50:34 CEST 2017

ik ben heel benieuwd naar welke expertise over wilde dieren ze bedoelt; in
het wild levende dieren of wilde dieren zoals leeuwen etc.

met groet

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen