[Wle-nl] Nieuwe vrijwilligers

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Mrt 30 12:35:31 CEST 2017

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen gesproken met Xandra naar aanleiding van onze oproep voor
nieuwe vrijwilligers. Xandra heeft een hele hoop informatie in huis over
wilde dieren en is zelf ook werkzaam in een wild opvang. In plaats van
actief deel te nemen in de werkgroep en activiteiten te organiseren wil ze
graag aan de slag om artikelen te schrijven. Nu vroeg ik mij af is er
iemand die het leuk vindt om met haar een keer te zitten en uitleg over
Wikipedia te geven, zodat ze thuis verder aan de slag kan. Dat zou tijdens
een WikiZaterdag bijvoorbeeld kunnen. Ik hoor het graag!