[Wle-nl] workshop 7/1 soorten

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Dec 15 09:22:07 CET 2016

Wat fijn dat Martin dat wil doen. Het meeste werk van een dergelijke
donatie zit niet in de daadwerkelijke upload maar in het verzamelen van de
juiste metadata. Denk aan: Nederlandse naam, Engelse naam, Latijnse naam
maar ook aan de categorieën die er voor moeten zorgen dat een foto
"vindbaar" is

Er komt dan ook veel meer bij kijken dan uploaden en een verklaring
regelen. Voor zover ik weet is Ciell die dag aanwezig om een uitleg
Pattypan te geven, toch? Pattypan is hier prima voor geschikt en relatief
eenvoudig in gebruiken.

@Kees, we hebben onlangs een Pattypan workshop georganiseerd de beelden
zijn hier terug te kijken:
https://www.youtube.com/watch?v=sviqMhO8h40&index=1&list=PLMg1_Hpv0ywP3Hsijm_RBB5SA7-XYmc5c&t=1s