[Wle-nl] WCN

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Do Nov 3 16:05:09 CET 2016

Ha Ciell, ik wil niet teveel formele verantwoordelijkheden, ben meer van de inhoud. Verder is het een kwestie van privé agenda. Overleg ik even met mijn lief in het weekend.
Als ik kom vind ik het denk ik wel leuk om met jou de brainstorm te doen.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : ciell.wikipedia op gmail.com
Datum : 02/11/2016 21:19
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] WCN

  Misschien dat ik de brainstorm dan wel kan doen? Die wilden we graag hebben over de toekomst van het project toch, om ideeën op te doen als ik het goed onthouden heb. Willen jullie dan met me meedenken in "prikkelende vragen" die ik kan stellen als het stilvalt?

  Kees: waar zitten precies je twijfels voor 19 november, kunnen wij nog iets ophelderen? De conferentie is echt heel leuk hoor. :)

 Ciell

  Op 2 november 2016 11:20 schreef wjv