[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30 uur

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Nov 3 13:47:37 CET 2016

Hallo allemaal,

Hierbij de agenda voor volgende week:
https://docs.google.com/document/d/1netlJhU0DltKvgqlilsNWca_tfBWzA--hxE124hWajM/edit#
vanaf agendapuntje 2 gaan we het projectplan bespreken. Ciell en Nolda doen
via Skype mee, Kees heeft aangegeven naar kantoor te kunnen komen. Vorige
keer bleek het wat lastig om zowel op kantoor te vergaderen als via Skype,
maar het is de vorige vergadering ook niet gelukt om tot een datum te komen
waarop iedereen op kantoor zou kunnen zijn.

Ik hoor graag even van te voren wie er allemaal mee doen met de vergadering
en of jullie naar kantoor komen of via Skype. Ik vind het geen enkel
probleem om op kantoor te blijven maar dan is het wel fijn als Kees en ik
niet met z'n tweeën zitten, i.v.m met reistijd en dergelijke.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag