[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30uur

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Do Nov 3 16:01:53 CET 2016

Kees ook akkoord 18 uur. Gezellig als er meer mensen komen.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : meijer op wikimedia.nl
Datum : 03/11/2016 15:53
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om	19:30uur

  Hallo allemaal,

  Eerder en eten is wat mij betreft prima. Vullen jullie even het lijstje aan?

  18:00 uur Ciell, Sander, Sindy, Kees
18:30 uur Ciell, Sander, Sindy, Kees

         Met vriendelijke groet,

         Sindy Meijer

          Communicatie & Community support Wikimedia Nederland

          0650879379

          (0)30 3200238
          Werkdagen maandag t/m donderdag

    Op 3 november 2016 15:48 schreef Sander Turnhout