[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30uur

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Nov 3 15:53:38 CET 2016

Hallo allemaal,

Eerder en eten is wat mij betreft prima. Vullen jullie even het lijstje
aan?

18:00 uur Ciell, Sander, Sindy
18:30 uur Ciell, Sander, Sindy

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag