[Wle-nl] 6 oktober Hortus Amsterdam schrijfmiddag

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Aug 30 09:41:45 CEST 2016

Hallo Wilma,

Vakantie was heerlijk, zelfs het weer zat mee. De Hortus wil graag de
workshop doorschuiven naar februari, 6 oktober komt hiermee te vervallen.
Reinout had eerder aangegeven dat hij ruimte te kort zou komen....

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag