[Wle-nl] 6 oktober Hortus Amsterdam schrijfmiddag

wjv weejeevee op gmail.com
Ma Aug 29 15:49:57 CEST 2016

Dag Sindy,

Fijne vakantie gehad? Aan mijn mailbox kan ik zien dat je weer terug bent 😊

Wat betreft 6 oktober, dan kan ik niet, maar gelukkig zijn er al anderen
die zich hebben opgegeven.

Het idee van Sander om ook nog andere groepen te benaderen lijkt me wel
heel zinvol. Of weet je van Reinout al hoeveel mensen van de Hortus zich
hebben opgegeven?
Je weet dat er echt niet meteen 10 mensen op af komen, dat hebben we eerder
bij NPUH en de Hortus al gemerkt. Als je er een paar vrijwilligers van
krijgt is het al fijn. En het geeft weer een beetje aandacht bij de
verschillende clubs voor Wikipedia.

Hartelijke groet,
Wilma