[Wle-nl] Actiepunten project natuur

Sandra Rientjes - Wikimedia Nederland rientjes op wikimedia.nl
Ma Jul 4 13:52:17 CEST 2016

Even ter aanvulling:  deze week heb ik overleg met Sander Turnhout (de
nieuwe WiR). Kernvraag: hoe gaan de kantoren van Vlinderstichting en WMNL
samenwerken in het kader van het gefinancierde project.  Wie is waar
verantwoordelijk voor, en wie krijgt welke Euro's. 😉

Groet,

Sandra Rientjes
Directeur/Executive Director Wikimedia Nederland

tel.    (+31) (0)30 3200238
mob. (+31) (0)6  31786379

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht