[Wle-nl] Actiepunten project natuur

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Jul 4 13:40:05 CEST 2016

Hallo allemaal,

Even een korte update van mijn kant. Donderdag spreek ik met een dame die
wil aansluiten bij de werkgroep. Daarnaast hoop ik ook deze week contact te
hebben met Ecomare om te kijken wanneer we gaan starten. Met Marike (UvA)
heb ik contact gehad voor haar vakantie en het leek haar een idee om er een
soort wedstrijd van te maken. Iedereen die een foto upload maakt kans op
een mooie prijs. Betreft de donatie zijn het volgens mij de laatste puntjes
op de i.

Mag ik jullie ondanks het mooie weer allemaal herinneringen aan de
actiepunten:
https://docs.google.com/document/d/15HKyWj17gq_ZaD_HX0vPhnGRJf0vFAoRBkWAsvKyaIA/edit#
een aantal dingen heb ik al voorbij zien komen.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag