[Wle-nl] #FLORON Re: Zaterdag 19 maart onze eerste WikiZaterdag thema Natuur

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Mrt 17 09:02:24 CET 2016

Beste Hans,

Goede vraag. Het werken met een hashtag is voor ons ook nog redelijk nieuw,
dus dan is het even zoeken naar de juiste manier om dit te gaan gebruiken.
In principe is het zo dat we op de dag van een evenement alle deelnemers
meten, in de metingen die volgen meten we alleen nog nieuwe gebruikers. Als
jullie zaterdag de #FLORON willen invullen graag en na zaterdag hoeft dat,
dan niet meer worden gedaan.

Ik heb de vacature ook nog niet gezien, zodra ik iets voorbij zie komen zal
ik het even delen. Het gaat wel eerdaags gebeuren in elk geval.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag