[Wle-nl] #FLORON Re: Zaterdag 19 maart onze eerste WikiZaterdag thema Natuur

Hans Muller j.m.muller op hccnet.nl
Wo Mrt 16 11:01:26 CET 2016

Beste Sindy,

Wil je dat ik #FLORON vermeld als ik iets verwants bewerk, of wil je
bijdragen van werkgroepleden niet in je statistiek? Voorbeeld

  https://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Zannichellia_palustris&diff=prev&oldid=46311395

Groetjes, hans muller

PS. De WIR-vacature van de Vlinderstichting zit nog in het rupsstadium of
kijk ik niet goed?