[Wle-nl] Fwd: De lijst van Floron moet omgezet worden naar rode links hoera gelukt!

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jan 6 14:40:44 CET 2016

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie input, fijn! inline mijn reactie.

Op 5 januari 2016 22:10 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com>:

> Hoi Kees,

> Ik heb er geen tijd voor, maar als jij er tijd voor wilt maken zal ik je
> in ieder geval dankbaar zijn. Inderdaad een monnikenwerkje.

We kunnen natuurlijk ook a-c zien als test en kijken of er mensen zijn die
aan de slag willen/kunnen met de informatie. Schrijvers kunnen toch niet
1700 artikelen in één keer schrijven dus waarom niet gewoon bij A beginnen.
@Kees nog even wachten met het filteren van de lijst hoor, ik zou het zonde
vinden als er veel werk in zit en we er niet mee verder kunnen.

> Bedoel je hiermee zoiets als ik hier
> <https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Natuur/Floron/Doe_mee#Opmaak>
> heb beschreven, op basis van de pagina over de libellen?

Kijk die ligt al klaar :D

> "Denemarken" is een veel breder onderwerp dan onze planten, wij spreken
> een veel kleinere gebruikersgroep aan. Maar weet je, het hoeft ook niet in
> een maand af....

Dit lijkt mij een heel mooi thema voor een wiki-zaterdag. Volgens mij
kunnen beginnende schrijvers ook goed uit de voeten met de informatie. En
met a-c af kunnen de mensen wel even vooruit.

> Groetjes, Ciell

Groetjes,