[Wle-nl] Bericht Jos Zwarts is binnen

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Dec 17 12:41:51 CET 2015

Mochten jullie denken waar is dat bericht dan, het gaat maandag online. Dan
maak ik nu meteen even van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal fijne
feestdagen te wensen!

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag