[Wle-nl] Bericht Jos Zwarts is binnen

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Dec 17 12:14:31 CET 2015

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een reactie van Jos gehad dat het nieuwsbericht in orde is
en gebruikt mag gaan worden:
https://docs.google.com/document/d/1c16myTQplZZC7LOU0A0LUjIvUwEAIZH4uZWC74MqKz8/edit

De actiepunten die hiervoor nog openstaan zijn:
berichtje over de vrijgave van Jos Zwarts voor in de kroeg en wikipagina’s
bijwerken Ciell
pagina aanmaken op Commons waar de afbeeldingen van Jos Zwarts geplaatst
worden, zoals https://commons.wikimedia.org/wiki/Nederlandsche_vogelen Dick

Verder zou ik nog een tool zoeken voor artikelsuggesties voor bij
afbeeldingen. De volgende tool bedoelde ik:
http://tools.wmflabs.org/magnustools/unused_files.php
Zo ziet dat eruit met afbeeldingen:
http://tools.wmflabs.org/magnustools/unused_files.php?category=Images+by+Jos+Zwarts&depth=12&projects=
Kun jij dit meenemen in je berichtje voor in de kroeg Ciell?

Ik heb nog even overwogen om te wachten met het publiceren van het bericht.
Maar aan de andere kant is het vakantie en hebben mensen nu wellicht tijd
om aan de slag te gaan. Anders blijft het aan mijn kant 2 weken liggen.