[Wle-nl] Gesproken met Floron en een vraag

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Okt 22 14:03:35 CEST 2015

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist Floron gesproken, begin april heb ik met hun gesproken over
de contentdonatie die we gedaan hebben in samenwerking met de
Vlinderstichting. Dat is inmiddels alweer even geleden maar
plantenorganisaties draaien overuren in de zomer.

Floron is nog steeds positief en zou graag een samenwerking aangaan. Wel is
het lastig in te schatten hoeveel Nederlandse planten soorten al beschreven
staan en of er aanvulling mogelijk is. Ik ben dan ook op zoek naar een
lijst met daarop links van alle Nederlandse planten soorten. Weet iemand
waar ik een dergelijke lijst kan vinden?

De lijst kunnen we dan als uitgangspunt gebruiken om te kijken hoe, we een
samenwerking het beste kunnen aanpakken.