[Wle-nl] update

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Okt 21 14:53:35 CEST 2015

Hallo allemaal,

Hierbij even een korte update van mijn kant.

   - Zaterdag is de laatste cursus ochtend van de Thijsse cursus bij het
   IVN.
   - Volgende week start de themaweek
   - 31 oktober is er een schrijfmiddag in Naturalis, met ik hoop toch wel
   een aantal aanmeldingen?
   - De USB-stick met tekeningen van Jos Zwarts ligt bij Romaine
   - Floron heb ik gemaild maar nog niet van vernomen, dat zelfde geldt
   voor waarneming.nl hier ga ik volgende week nog even achteraan.

Denken jullie allemaal aan jullie declaraties?