[Wle-nl] Workshop Naturalis

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Di Sep 29 10:34:47 CEST 2015

Hans, ik ben erbij en wil ook wel naar de literatuurlijst kijken. Mag het breed over natuur gaan of moet het direct aan naturalis gelinkt kunnen worden?
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : hans.muller op naturalis.nl
Datum : 28/09/2015 17:01
Aan : meijer op wikimedia.nl
Cc : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Workshop Naturalis
Beste natuurliefhebbers,
bieb hier is ok voor zaterdag 31 oktober 13-16 uur !
*  Leuk idee als de literatuurlijst wordt aangevuld, ik maak morgen een evenementpagina.
* Naturalis PR (Astrid Kromhout, Esther Herberts is weg) zegt pas volgend jaar een wikipedia-bijeenkomst voor externen te kunnen steunen, dus publiciteit moet ik zelf doen.
* Wie van jullie vindt het leuk om mee te doen en kan ook?
Bedankt, groeten, meer volgt,  hansmu