[Wle-nl] Workshop Naturalis

Hans Muller hans.muller op naturalis.nl
Ma Sep 28 17:01:57 CEST 2015

Beste natuurliefhebbers,

bieb hier is ok voor zaterdag 31 oktober 13-16 uur !

*  Leuk idee als de literatuurlijst wordt aangevuld, ik maak morgen een
evenementpagina.
* Naturalis PR (Astrid Kromhout, Esther Herberts is weg) zegt pas volgend
jaar een wikipedia-bijeenkomst voor externen te kunnen steunen, dus
publiciteit moet ik zelf doen.
* Wie van jullie vindt het leuk om mee te doen en kan ook?

Bedankt, groeten, meer volgt,  hansmu