[Wle-nl] Tekeningen Jos Let op vragen voor: Romaine, Ciell en Nolda

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Sep 23 22:05:17 CEST 2015

Hallo,

Ik had weinig bijzonders toegevoegd hoor: 1
<https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bosrietzager_Acrocephalus_palustris_Jos_Zwarts_1.jpg>,
2
<https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bosrietzager_Acrocephalus_palustris_Jos_Zwarts_2.tif>,
3
<https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bosrietzager_Acrocephalus_palustris_Jos_Zwarts_3.tif>.

Wilma had gevraagd of we ook een pagina konden creëren gelijk aan de
overzichtspagina
van de vrijgave van Nederlandsche vogelen door het KB
<https://commons.wikimedia.org/wiki/Nederlandsche_vogelen>, daar heb ik nog
niks mee gedaan. Volgens mij is dat makkelijker om te doen als je meer
afbeeldingen hebt.

Ciell