[Wle-nl] Tekeningen Jos Let op vragen voor: Romaine, Ciell en Nolda

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Di Sep 22 15:44:06 CEST 2015

Hoi Sindy,

Prima. Hoor het wel als je input voor een nieuwsberichtje hebt, dan kunnen
we schrijven en als Romaine klaar is communiceren.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle