[Wle-nl] Agenda en openstaande actiepunten

Dick Bos bosdick op gmail.com
Zo Sep 13 19:46:50 CEST 2015

Eerste opzet van de inhoud gemaakt op de volgende pagina:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Natuur/Thijsse
Het zou fijn zijn als iedereen hier voor dinsdag nog even naar kon kijken.
Ik twijfel nog wat of we hier genoeg mee vooruit kunnen om een "themaweek"
te vullen. Daarover graag feedback.
Hartelijke groet,
db