[Wle-nl] Agenda en openstaande actiepunten

Za Sep 12 20:31:36 CEST 2015

Hoi Sindy en allen,

Ik heb de themaweek zojuist aangekondigd op de overlegpagina, met het
bericht dat de themaweekpagina er aan zit te komen (Dick/Nolda).

Ik heb aan de agenda nog een puntje toegevoegd: WLE 2016 staat namelijk
niet expliciet genoemd in het jaarplan van WMNL: willen we deze wel of niet
organiseren volgend jaar? Lijkt me een mooi puntje om even over te
brainstormen.

Ciell