[Wle-nl] [Wlm-nl] schrijfsessie in bieb naturalis

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Sep 8 14:28:01 CEST 2015

Hallo Hans,

Goed idee om de succesformule te herhalen bij Naturalis. Vorige keer is dat
ons prima bevallen. Betreft de literatuur hebben we vorige keer uitgezocht
welke artikelen wel een aanvulling konden gebruiken, vervolgens hebben we
hier in de online catalogus boeken bij gezocht. De medewerker van de
bibliotheek heeft deze materialen voor ons klaar gelegd.

Qua data sluit ik aan bij Ciell haar antwoord, volgende week is er
vergadering en het lijkt mij handig en fijn om dan even met elkaar te
overleggen. Dan zijn we toch ook nog ruim op tijd of, gaat dat problemen
opleveren Hans?

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag