[Wle-nl] contact met Ecomare, Texel 10 september 13-14 u

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Sep 8 12:20:41 CEST 2015

Hallo allemaal,

Ik schuif ook graag aan bij het overleg. Bij Ecomare zit ook het IVN en zij
coördineren inderdaad het Nationaal Park. Vindt het gesprek plaats in het
rechter gebouw, waar jij ook zit Hans?