[Wle-nl] Schrijfsessie

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Aug 13 10:59:35 CEST 2015

Beste Hans,

Bedankt voor de reactie. Groot gelijk om in augustus nog een activiteit te
organiseren. Ik zal er verder ook geen "reclame" voor maken. Mocht dat wel
een keer nodig zijn, hoor ik dat natuurlijk graag. Toevallig had ik van de
week al even naar de donaties zitten kijken. Komen de cijfers van
bijvoorbeeld cursussen ook op de website en waar kan ik die vinden?