[Wle-nl] Schrijfsessie

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Aug 11 15:45:07 CEST 2015

Hallo Hans,

Lekkere vakantie gehad? Ik las op Wikipedia dat je een schrijfcursus gaat
geven op 25 augustus, uit de tekst is het mij niet helemaal duidelijk of
dit ook voor mensen van buiten af is?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:GLAM/Naturalis/Bijeenkomsten

Voor een volgende keer haken we graag aan met project natuur, wellicht
kunnen we helpen met de communicatie en dergelijke. Voor nu is dat wat kort
dag, maar een bericht op social-media moet lukken als het voor iedereen
toegankelijk is. Mocht je nog meer cursussen op de planning hebben, horen
we dat graag. Daarnaast ben ik even benieuwd op welke plek je cijfers
bijhouden van bijvoorbeeld cursussen?