[Wle-nl] Fwd: Nederlandsche vogelen online!

Zo mei 31 20:18:45 CEST 2015

Als ik het goed heb gedaan heb je toegang tot dit document:
https://docs.google.com/document/d/1WruwnJzhuYHQF7ojZyaay-Ml_pTPQayxEcvg1s3XMbw/edit#
Zo niet, stuur me morgen voor 12 uur nog even een appje, daarna ben ik
werken tot 's avonds laat.

Groetjes, Ciell
PS: wat mij betreft mogen jullie, Dick en anderen, gewoon je gang gaan op
de anderstalige Wikipedia's hoor. Graag zelfs! :-D