[Wle-nl] Fwd: Stand van zake contacten natuurorganisaties

Di Apr 21 19:37:49 CEST 2015

Hierbij antwoord van Sandra op vraag hoe stand van zake t.o.v. andere
organisaties.

Groeten Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/