[Wle-nl] Skype morgen: Strategie 1.1?

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Feb 11 09:56:07 CET 2015

Hallo Romaine,

Natuurlijk heb ik een linkje voor jullie:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1rbJofuBpLoBUgluAy33lyCOZLt8FnN0zc9FCRpM5RR0/edit

Graag gedaan!

tel. 0650879379 of  (0)30 3200238

Postadres:                                               Bezoekadres:
Postbus 167                                             Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                      Utrecht