[Wle-nl] Skype morgen: Strategie 1.1?

Romaine Wiki romaine.wiki op gmail.com
Di Feb 10 18:42:54 CET 2015

Hallo Sindy,

Hoewel ik niet echt voor het aanpassen van de rechten ben, lijkt me dat in
dit geval inderdaad wel beter om verdere problemen er mee te voorkomen.

Ten aanzien van een document in de projectmap: Dat lijkt me een prima idee!
Heb je een linkje voor ons?

Dank ook voor alle ondersteuning, ik ben er (nog steeds) erg blij mee. :-)

Groetjes,
Romaine