[Wle-nl] Skype morgen: Strategie 1.1?

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Feb 9 09:51:25 CET 2015

Hoi Romaine,

Bedankt voor het delen.Voor het gemak heb ik het strategie document en jouw
document met markeringen opgeslagen in de projectmap. De documenten zijn in
deze map te vinden:
https://drive.google.com/a/wikimedia.nl/?tab=mo#folders/0B0cdGSXXM8jsYnhsUmlNTVdvVVU

Dan weten we zeker dat we vanavond allemaal naar het zelfde document
kijken. Vanavond kunnen de notulen in dit:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1CCWpfJq71m_6RZTcbq64_Q3qY5h7AhiSV_du-zUM8OU/edit#
document worden opgenomen.