[Wle-nl] Tekst logo voor Vadim

Marlon marlon op wikimedia.nl
Di Nov 18 23:04:13 CET 2014

Hi Vadim,

Ik weet niet of je hebt mee gekregen in de discussie na het plaatsen van
deze kroegoproep:
het "Nederlandse" voor "natuur" moet weg.

Dus: "Om informatie over de natuur op Wikipedia en de Wikimedia Commons ".

Groet!

*Marlon The*, bestuurslid Natuur / GLAM
marlon op wikimedia.nl
+31 6 2323 5343
www.wikimedia.nl

*Vereniging Wikimedia Nederland*
*Postadres*:                     *Bezoekadres:*
Postbus 167                   Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht            3511 LH Utrecht
---//---