[Wle-nl] Project Natuur Nederlandse natuur?

Marlon marlon op wikimedia.nl
Do Sep 18 10:28:30 CEST 2014

Hi Sindy,

De verklaring staat in het stukje tekst wat onderin jouw mail staat.
Dat we het in het begin gehad hebben over Nederlandse natuur, kwam doordat
het erin geslopen was via ingekopieerde WLE tekst waarin terecht de
Nederlandse natuur het onderwerp was gezien de Nationale Parken in dat
verband.

We hebben het tijdens post-WLE verganderingen er nooit over gehad dat het
over Nederlandse natuur zou moeten gaan.
Het viel mij pas op toen ik de eerste mail aan KNNV samenstelde en elk
woord ging wegen van de 'standaard' tekst die we tot dan toe gebruikten
vanuit de WLE periode.

Groet!
Marlon

*Marlon The*, bestuurslid Natuur / GLAM
marlon op wikimedia.nl
+31 6 2323 5343
www.wikimedia.nl

*Vereniging Wikimedia Nederland*
*Postadres*:                     *Bezoekadres:*
Postbus 167                   Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht            3511 LH Utrecht
---//---