[Wle-nl] Agenda

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Aug 19 10:53:13 CEST 2014

Hoi Nolda,

Als het goed is zou online zijn (inloggen via gmail genoeg moeten zijn)
Geen zorgen. *Mochten er meer mensen zijn die dit niet handig vinden hoor
ik dat graag. *

Laten we in elk geval afspreken dat als we iemand missen of het bij iemand
niet lukt we overstappen naar Skype.

Groetjes,

Sindy

Op 19 augustus 2014 10:36 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>
: