[Wle-nl] Agenda

Di Aug 19 10:36:55 CEST 2014

Hoi Sindy,

Ben ik eigenlijk niet zo blij mee. Heb er even naar gekeken, maar ik heb
het nog niet en ook geen idee hoe het te krijgen en niet al te veel tijd om
er in te duiken. Ik zou liever skype gebruiken.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/