[Wle-nl] Internationaal prijswinnaars

Di Jun 17 15:42:23 CEST 2014

Beste Ellen,

Is idd wel beetje vreemd dat internationaal eerder bekend is dan Nederland.
Komen alleen Nederlandse prijswinnaars in aanmerking voor Internationale
prijzen of alle Nederlandse inzendingen? In eerste geval weet iemand die
internationale prijs wint ook dat hij/zij in Nederland een prijs heeft,
maar goed hoe erg is dat. Zal niet om alle prijswinnaars gaan en ze weten
ook niet waarvoor precies en welke prijs.

Ik vind eigenlijk dat we wel internationaal mee moeten doen, want is wel
beetje zielig voor Nederlandse deelnemers, dat ze vanwege organisatorische
redenen niet in aanmerking kunnen komen voor Internationale prijzen.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/