[Wle-nl] Internationaal prijswinnaars

Ellen Busink busink op wikimedia.nl
Di Jun 17 13:07:18 CEST 2014

Hee iedereen,

Ik krijg net een e-mail van het internationale WLE team, dat zij de
prijswinnaars bekend gaan maken in augustus.

Nu rest daar de vraag voor ons of wij alsnog willen deelnemen aan de
internationale wedstrijd, alhoewel de prijswinnaars daar eerder bekend zijn
dan in Nederland. Zoals besproken tijdens de vergadering zal voor ons de
prijsuitreiking op 4 of 5 oktober plaatsvinden.

Wat vinden jullie hier van? Willen we alsnog mee doen internationaal, of
zien jullie hier liever van af omdat de winnaars daar eerder bekend zijn
dan in Nederland?

Laat het mij graag weten voor maandag 23 juni, zodat ik het internationale
team kan beantwoorden.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ellen Busink