[Wle-nl] update

Wo Jun 4 20:56:36 CEST 2014

Leuk stukje! Jammer dat hij niet op de hoofdpagina verschijnt? Ook op
Twitter zie ik hem niet terug, zijn nieuwe blogposts niet meer automatisch
gelinkt aan het account?
Kunnen jullie zien hoeveel verkeer zo'n blogpost zo krijgt, zonder op de
voorpagina te staan?

En ik kan hem op Facebook nog niet terugvinden, maar zag wel dat dingen
vandaag niet liepen zoals het moest. Morgen weer een nieuwe dag? :-)

Groetjes, Ciell