[Wle-nl] update

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Di Jun 3 14:39:48 CEST 2014

Hai, in vervolg op je mail, hebben we zojuist een artikel op de website
gezet. Morgen komt een verkort stukje hiervan op FB:

http://www.wikimedia.nl/nieuwsbericht/vangt-u-het-geluid-van-de-natuur-in-de-nationale-parken

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert het hele jaar door diverse activiteiten.
Ook u bent daar van harte welkom. Kijk voor meer informatie op onze website
<http://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*