[Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Maarten Brinkerink - Wikimedia Nederland wmnl op maartenbrinkerink.net
Do Jun 23 16:34:16 CEST 2011

Hoi Ciell,

Dat lijkt mij een goed idee. Zodra er een duidelijke voorkeur voor een
datum naar voren komt, zal ik het afstemmen bij Beeld en Geluid.

Groet,

Maarten