[Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Lodewijk lodewijk op effeietsanders.org
Do Jun 16 00:06:16 CEST 2011

Hoi,

ik had eigenlijk vooral aangegeven dat september wmb niet zo'n geweldige
periode is omdat er dan al zoveel events worden georganiseerd. Deels
natuurlijk omdat je dan organisatorisch krap komt te zitten, deels ook omdat
je dan gewoon teveel de aandacht op teveel verschillende dingen gaat
vestigen. Ik ben bang dat je dan elkaar in de weg zit. Oktober zie ik daar
juist als een mooie kans (half oktober) omdat de mensen die op de workshop
afkomen meestal toch wel naar die conferentie komen (tenzij het ze teveel
geld is) en het een klein groepje is.

Verder kan ik me overigens prima in de plannen vinden :)

groetjes,
Lodewijk