[Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Siebrand Mazeland s.mazeland op xs4all.nl
Wo Jun 15 23:15:54 CEST 2011

Dit *is* community health :)
--
Siebrand Mazeland

M: +31 6 50 69 1239
Skype: siebrand

Van:  Ciell Wikimedia <ciell.wikipedia op gmail.com>
Beantwoorden - Aan:  <werkgroep-trainingen op lists.wmnederland.nl>
Datum:  Wed, 15 Jun 2011 23:03:05 +0200
Aan:  <werkgroep-trainingen op lists.wmnederland.nl>
CC:  Lodewijk <lodewijk op effeietsanders.org>, Maarten Brinkerink - Wikimedia
Nederland <wmnl op maartenbrinkerink.net>
Onderwerp:  Re: [Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Siebrand: "-1 to 100": ik zie er zelf nog niet heel veel heil in. Je link
lezend, wordt ik nog niet erg enthousiast. Wat zijn de voordelen voor onze
gebruikers, moderatoren, etc? Vanuit ziko ligt er nog steeds het verzoek
iets met "Community Health" te doen: hebben die misschien raakvlakken, ligt
er iets interessants in het midden?