[WMNL Strategie] Missie statement

Ziko van Dijk zvandijk op googlemail.com
Di Mrt 27 22:38:41 CEST 2012

Precies Hay. Dat hebben we ook als zin (visie) gekozen, omdat het onze
link met de wereldwijde beweging is. (de som van alle menselijke
kennis). En de missie zou dan een langere elaboratie daarvan moeten
zijn. Graag zonder uitdrukkingen die voor niet-Wikimedianen een
onoverkoombaar struikelblok vormen.

Groeten
Ziko