[WMNL Strategie] Missie statement

Oscar van Dillen oscarvandillen op gmail.com
Di Mrt 27 21:18:08 CEST 2012

ook een voorstel van mijn (vml voorzitter) kant, beste wikianen:

"De missie van Wikimedia Nederland is het belangeloos bevorderen van vrije
kennis en de vrije beschikbaarheid daarvan voor iedereen, zij verwezenlijkt
dat onder meer door nauwe samenwerking met de Wikimedia Foundation en haar
internationale netwerk van chapters en vrijwilligers."

het eerste zinsdeel kan ook zelfstandig gebruikt worden

het gaat daarbij m.i. om zowel de ontwikkeling als de verspreiding van
vrije kennis, en daar zou ook een slogan van gemaakt kunnen worden zoals

"Wikimedia Nederland maakt zich sterk voor de ontwikkeling en verspreiding
van vrije kennis, voor iedereen."

succes en hartelijke groet,
oscar

--
oscarvandillen op gmail.com

www.oscarvandillen.com
www.olduvai-ensemble.com

2012/3/27 Erik Zachte <erikzachte op infodisiac.com>

> Voor iemand anders me corrigeert, het is "Omo wast een berg, kost een
> beetje"
>
> Zo zie je maar hoe moeilijk het iets tussen de oren te krijgen ;-)
>
> Erik

******************
The information contained in this message is confidential and may be
legally privileged. The message is intended solely for the addressee(s). If
you are not the intended recipient, you are hereby notified that any use,
dissemination, or reproduction is strictly prohibited and may be unlawful.
If you are not the intended recipient, please contact the sender by return
e-mail and destroy all copies of the original message.
Although this message and any attachments are believed to be free of
viruses, no responsibility can be accepted for any loss or damage arising
in any way from receipt or use thereof.

[image:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/69/Green_Tree_12.gif]*Think
Green. Don't print unless it is absolutely necessary*